Rozmówki

Czy też miewacie słowne potyczki z Waszymi dziećmi? Albo rozmowy z dziećmi są tak śmieszne, że aż macie ochotę je zapisywać? Albo totalnie Was zatka i nie wiecie co powiedzieć?

Dlatego co lepsze postanowiłam notować i oto mamy pierwszy wpis z serii Rozmówki.

Rozmowa przy kolacji.

D: Tunio, a kogo najbardziej lubisz w przedszkolu?
T: Filipa, Michała, Bruna, Polę, Lenkę..
D: A Leona lubisz?
T: Nie, bo mnie tak bije w brzuch i w ciało.
D: Jak to Cię bije?
T: No tak w brzuch i w ciało.
D: Kiedy Cię uderzył?
T: Wczoraj
D: I co Ciocia powiedziała na to?
T: Że nie można tak robić.
D: I przestał Cię bić?
T: Nie.
D: Znowu Cię uderzył?
T: Tak, w brzuch i w ciało.
D: A Ty co mu powiedziałeś?
T: Don`t do it please. Bo nie można nikogo bić.

Aż się wzruszyłam:)

 

Saludos,

Dusia

2 thoughts on “Rozmówki

  1. Świetne! 🙂 To ja też się podzielę naszą dzisiejszą rozmową. Mój dwujęzyczny synek dzisiaj wołał z pokoju: “Mama, tata mówi żebyś zrobiła caffè! I dla mnie zrób caffè zbożową!” Tylko że włoski to nie jest jego drugi język. 😉 Niesamowite jak dzieci chłoną każde jedno słówko. Pozdrowienia dla synka! 😉

    Like

    1. :))) rewelacja:)! i to mi się właśnie w dzieciach podoba najbardziej. Umysł, który wszystko wciąga, koduje, a później idealnie używa w odpowiedniej sytuacji 🙂 Pozdrawiam również:)

      Like

Leave a Reply

